Наші архітектори, дизайнери та проєктувальники спільно з вами крок за кроком створять унікальну концепцію торгової точки, що продає, з оптимізацією торгового простору. Ми розробимо оригінальний образ магазину, гіпермаркету, супермаркету. Врахуємо ваші вимоги, проаналізуємо цільову аудиторію та не забудемо про маркетинговий розподіл потоків, правила та норми для правильного психологічного впливу на покупців під час здійснення покупок. Застосування наших знань та досвіду, відповідність технологічним нормам та державним вимогам дозволять нам створити проєкт швидкозведеного магазину, який всебічно відповідає потребам. Проєктування супермаркетів під ключ у нашій компанії гарантує подальше будівництво прибуткової торгової точки та розвиток вашого бізнесу зі швидкою окупністю інвестицій.
Розробка схем та планувань високоефективних купівельних потоків для забезпечення умов, завдяки яким покупець затримується довше у залі та частіше зустрічається з товарами імпульсного попиту.
Естетичні, архітектурні, дизайнерські та практичні фактори розробки проєкту інтер'єру підвищують лояльність покупців - їм приємніше не поспішаючи ходити з візком через просторі, широкі походи, здійснюючи покупки насолоду.
Розробка унікальних рішень для кожного проєкту при розрахунку інженерних та технологічних систем для скорочення витрат на електроенергію та експлуатацію супермаркету чи торгової точки.
Грамотне проєктування магазину - це не тільки правильне, нормативне прокладання інженерних та комунікаційних мереж. Це глибока маркетингова стратегія з планування та зонування, вивчення потреб покупців, правильне викладання товару та розміщення холодильного та іншого обладнання. Комплексне генеральне проєктування магазинів в Україні включає усі фактори. Замовивши проєкт супермаркету, магазину одягу, гіпермаркету в нашій компанії, ви отримуєте повноцінні, багатокомпонентні схеми з урахуванням економічних, маркетингових, технічних, архітектурних, дизайнерських та психологічних аспектів.

Проєктування магазинів та супермаркетів - складний та багатокомпонентний процес. Кожен з етапів дуже важливий для будівництва майбутнього об'єкту. Однак найбільші вимоги висуваються до наступних етапів:
Для зручності покупців та підвищення середнього чека покупок велика увага приділяється зонуванню площі. Виконуючи планування магазину, опрацьовується розміщення основних товарних груп, сервісних та рекламних зон, продумується потік руху покупців з детальним опрацюванням вхідної групи. При цьому враховується розміщення зон приймання, зберігання та сортування товарів, цехів із виготовлення харчових продуктів, електрощитової, агрегатної зони, адміністративних приміщень. Дуже важлива не лише архітектура самого приміщення, а й під'їзду до нього: наявність місць для паркування, дитячого майданчика та ін.
Етап технологічного проєктування включає планування розміщення товарів з урахуванням товарного сусідства. Враховуються вимоги габаритів, правила охорони праці, підбирається обладнання з розрахунком навантажень та його розміщення в залі.
Виконується розроблення схеми та технологічних креслень з прокладання інженерних мереж, необхідних для ефективного ведення діяльності. У кресленнях вказуються місця підключення каналізації, водопроводу, електрики до всіх приміщень та торгового залу.
Велику роль відіграє дизайн майбутнього магазину. Під час розробки 3D-візуалу враховується кілька чинників: збереження брендового стилю, якщо будується магазин вже існуючого бренду; побажання замовника щодо кольорової гами та матеріалів; відповідність майбутнього об'єкта спільній інфраструктурі та прилеглим будинкам.
Намітив будівництво магазину у своєму невеликому містечку та звернувся за проєктуванням в цю компанію. Спершу насторожило, що сама компанія не місцева, але в процесі співробітництва це не стало проблемою. Менеджер завжди на зв'язку, зауважив зацікавленість у співпраці – з будь-яких питань дзвонили та уточнювали, щоб повністю відповідати вимогам проєкту. В результаті результат перевищив очікування. Я задоволений співпрацею.
Висловлюємо подяку всій компанії та кожному співробітнику особисто, який брав участь у проєктуванні супермаркету. Вклалися вчасно, задоволений і візуалом, і технічними рішеннями.
Компанія з великим досвідом роботи, який простежується з першого дзвінка та обговорення. За вартістю зійшлися одразу, пішли на поступки та трохи знизили ціну. Окреме спасибі за терміни - проєктування магазину 250 квадратних метрів зайняло 23 дні.

























Проєктуємо всі форми торгових точок: магазини продуктів та магазини одягу малої площі, супермаркети площею від 2000 кв.м., гіпермаркети площею від 4000 кв.м., вузькоспеціалізовані магазини.
Ціна проєктування магазинів під ключ від 200 грн. за квадратний метр. Однак вартість – питання індивідуальне. Так само як і сам проєкт магазину. Незалежно від того, який проєкт буде обраний: типовий чи індивідуальний, він розробляється на основі приватних вимог. На основі формується кінцева вартість.
Щоб замовити проєктування, можна залишити контактний номер у формі зворотного зв'язку або зв'язатися з нами телефоном. У процесі обговорення ми запропонуємо вам скинути вихідну інформацію та вимоги щодо об'єкта, після чого ми озвучимо приблизну вартість та термін роботи.